
LA MARINA SOCIAL CLUB. UNALOME
El pròxim 6 de maig a les 20 hores en el nostre espai de la Marina Social Club, a Dénia, es realitzarà la primera actuació d’aquesta obra dirigida per Ruben Atienza amb la col·laboració artística de Amin Saez i Mónica Garcia
A través de les teles aèries, el trapezi, el cércol, la dansa i el circ us contarem un relat per a tots els públics sobre el sentit de l’UNALOME.
UNALOME és el camí que cada persona recorre en el seu pas pel món. Cada UNALOME és únic, imperfecte i replet de corbes que mostren les experiències vitals. El final de la línia és sempre un punt. Un recordatori de la necessitat de la incertesa i que no podem controlar-lo tot. En aquest espectacle, el protagonista travessarà totes aqueixes corbes de la vida.